Inici » Notícies » Inauguració de l’exposició “PIXELKHRÔM” de l’Escola d’Art d’Andorra la Vella

Inauguració de l’exposició “PIXELKHRÔM” de l’Escola d’Art d’Andorra la Vella

El passat divendres 22 de desembre, vam inaugurar al vestíbul del Museu Carmen Thyssen Andorra l’exposició “PIXELKHRÔM” de l’Escola d’Art d’Andorra la Vella, essent aquesta la tercera col·laboració artística entre les dues entitats.

Aquesta mostra, consta de 60 peces de 20×20 cadascuna, realitzades pels alumnes de l’escola d’arts, a partir de tècniques molt diverses: des de pintura, gravat, joieria, fotografia, i ceràmica entre d’altres, tot inspirant-se en les obres de l’exposició “KHRÔMA, l’univers emocional del color”

Són peces molt diferents entre elles, però totes funcionen de forma conjunta formant una mena de joc, en la que cada peça, entesa com un píxel, es pot moure i canviar de lloc amb les altres, creant així una obra molt oberta i interactiva que convida el públic a ser-ne partícip.

Podeu venir a gaudir de “PIXELKHRÔM” fins al dia 7 de gener!